تو کدومشی؟؟

درود

شماقبل امتحن کدومشی؟؟

من تقلب نمیبرم ولی از بچه ها تقلب زیاد میگیرم



نظرات شما عزیزان:

niloo
ساعت22:00---17 بهمن 1392
تقلب پارسال لو رفتم هه ولی گفتم دیگ تکرار نمیشه ولی دوباره شروع کردم
پاسخ:راز موفقیت 1٪استعداد 99٪تقلب


Amir gh
ساعت2:33---3 بهمن 1392
ما تقلب نمیزدیم ولی معلمامون انقدر باحال بودن کل برگه رو بهمون کمک میکردن
پاسخ:خوشبحالتون ما ک معلما انقد عقده این ک0.25نمیدن


Afsaneh
ساعت10:59---25 دی 1392
والله ما اگه تقلبم بنویسیم اصلا نیازمون نمیشه


انقد شانسمون بده که معلم اون سوالارو نمیاره


به اینم میگن شانس ریدم توش
پاسخ:من1بارتقلب نوشتم همشم اومد ولی سر امتحان یادم رف تو جیبم تقلبه همه رو خودم نوشتم فرار کردم شدید


nazir
ساعت18:47---23 دی 1392
من هم تقلب میبرم هم میگیرم!!

با وجود دوربین مدار بسته تو مدرسمون!


پاسخ:ما هم دوربین داره به قول معلم دینیمون غیر 2تافرشته روی شونه هامون یه فرشته از این دوربینه مارومیبینه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 20 دی 1392 | 11:19 | نویسنده : perspolis girl |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس